Hye

Hye..
Welcome to my space..
In my space here, i wanna share with you
about me, my life, and mine... :)
Im sorry because i will use
English + Malay = Rojak

so make sure u
understand what i wrote here

TQ

3/9/11

coret coret

memang betul

keluarga adalah yang paling utama dalam hati ni

rindu teramat sangat ingin berjumpa dgn diorang

tapi aku x nafi yang aku juga rindu akan si dia

rindu mbuak, mlimpah, meleleh smua ada..

kadang kaLa, teringat sampai menitiskan

butir2 kristal dr anak mata ni

only God knows that

what i feel,

what i think,

what im doing,

all bcoz want to keep it 'carefully'..

tapi xda yang mngerti

apa aku buat

apa aku rasa

apa aku fikir

yang aku dapat juz panahan yang

menyakitkan

memedihkan

tapi aku Redha

aku tau hidup x sLalunya indah

Life ada pasang surut

macam air gak

dan air xpernah berenti mengalir

sampai la akhirnya ia kering mengontang sendiri

sma mcm manusia

usia sentiasa berjalan

tapi akhirnya akan terhenti jugak usia tu bila tiba saatnya





No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...