Hye

Hye..
Welcome to my space..
In my space here, i wanna share with you
about me, my life, and mine... :)
Im sorry because i will use
English + Malay = Rojak

so make sure u
understand what i wrote here

TQ

3/27/11

Kita ni mcm magnet




"dia tak percaya aku ka?"
"dia ragu2 lagi dengan aku ka?"
"dia rasa semua ni x cukup ka?"



"kalau betul dia percaya, kenapa semua yang aku buat serba tak kena?"
"kalau betul dia x ragu2, kenapa hal2 yang tak patut sering menjadi persoalan?"
"kalau betul dia rasa semua ni cukup, apa lagi yang dia mahu?"






ni antara soalan2
yang sering melanda
lagi2 untuk orang2 yang sedang

'berbunga2'


tak kira la lelaki mahupun wanita
isu2 macam ni memang biasa terjadi
terutama bila kepala dah x sehala



lelaki dan wanita
dua nama yang membawa maksud berbeza
ciri-ciri berbeza
tapi dari golongan yang sama
sama macam ....

magnet
dua kutub berlainan tapi saling memerlukan
"Tuhan ciptakan lelaki untuk wanita, dan wanita untuk lelaki"

lumrah alam
hidup ni x selalunya indah
semanis mana pun hidup kita
mesti ada balance dengan kepahitan
even sedikit pon

wanita terkenal dengan EMOSI
lelaki terkenal dengan EGOIS

statement ni slalu kita dengar
xkira di mana, siapa dan kenapa

tapi jika kita dah sayang
si wanita haruslah less kan EMOSI nya
si lelaki haruslah less kan EGOIS nya





2 comments:

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...